Post by grosorarlyemzuz on Feb 9, 2022 22:59:55 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Legpuzzel spelletjes - puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Legpuzzel spelletjes - puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch all ▞▞▞
▞▞▞ Legpuzzel spelletjes - puzzle 2022 version ▞▞▞
Ik ben dol op de selectie van puzzels en veel zijn gratis, maar veel advertenties, wat ik begrijp waarom je advertenties hebt, maar ze hoeven het spel niet te onderbreken, het is net als 2 soms 3 keer een puzzel.
Ik vind de puzzel leuk, maar ik kon de puzzel niet draaien
Dit is onlangs gewijzigd/bijgewerkt. Er is nu geen mogelijkheid om de stukjes in verschillende kleuren/delen enz. uit te delen. Het enige bruikbare deel van het scherm bevindt zich binnen de vier hoeken van de puzzel, waardoor het bijna onmogelijk is om de stukjes te sorteren. Zeer teleurstellend en totaal onnodige verandering. Ga terug naar de oudere versie.
Puzzle - gioco di rompicapo Rompicapi gaa
Dive in the Past Sarguzasht eet
Zou een geweldige app zijn als er niet zoveel advertenties waren. VEEL te veel advertenties, niet alleen tussen games, maar ze onderbreken constant de puzzel.
Bijgewerkte beoordeling ** absoluut verschrikkelijk sinds de update. Van het houden van de app en het meerdere keren per dag gebruiken tot het absoluut haten ervan. Elke keer dat je een paar stukjes erin stopt, heb je nu toevoegingen en zorgt ervoor dat de app vaak crasht. Vreselijk en volledig verpest, wat jammer is, want het was geweldig en de selectie van puzzels was uitstekend ** * Oude recensie * Ik ben helemaal weg van deze app, zoveel verschillende puzzels om uit te kiezen. Een leuke app om te relaxen en de tijd door te brengen
Jigsaw Puzzles - puzzle games پزل bsxt
Vandaag verander ik mijn recensie.. Dit was een app met 5 sterren. Nu is het niet anders dan elke andere puzzel-app. Ik geef het 2 sterren omdat het je geen tijd geeft. De advertenties gingen van een enkele advertentie van 5 seconden daarna naar een advertentie voor, na en ten minste 3 tijdens de puzzel. Het is te vervelend. Vooral omdat ik speel terwijl ik in bed lig met mijn baby. Vroeger wist ik wanneer die ene advertentie zou komen, nu weet ik nooit meer wanneer er een komt. Ik zou mijn telefoon niet moeten afwijzen om te spelen. Verwijderd.
Ik heb echt genoten van deze puzzel-app een tijdje geleden toen ik hem voor het eerst installeerde, maar een paar updates later en nu krijg ik een advertentie wanneer ik een puzzel begin, ik kreeg 2 advertenties in het midden van een puzzel die me ongeveer 10 minuten kostte, en dan nog een advertentie toen ik de puzzel af had. De puzzels zijn leuk, maar de toegenomen frequentie van advertenties heeft me doen besluiten een andere puzzel-app te zoeken en deze te verwijderen.
Veeeeel te veeeeel reclame. App verwijderd.
Advertenties meerdere keren voor, na en tijdens elke puzzel maken het onspeelbaar. Anders zou het leuk zijn.
Ging wel
Na het update minder leuk
Gijn
Te veel advertenties. Van bijna elke puzzel ontbreken stukjes. Erg teleurstellend.
Leuke puzzels, maar veel te veel advertenties. Om de paar minuten. Ook terwijl je een puzzel bezig bent
Erg leuk om te doen.
Heeft meer ruimte nodig voor stukken in het spel.
Over het algemeen leuk. Soms, als ik halverwege stop en uitschakel, gaat mijn voortgang verloren en worden alle onderdelen op hun juiste plaats weergegeven, maar de voortgang bedraagt 1%. Het was hier niet aan gewend - het is iets dat begon te gebeuren na een recente update (toen het pictogram veranderde).
Hou er niet van dat midden in een puzzel die constant opduikt
Jigsaw Puzzles - гра-пазли Головоломки pcd
De meegeleverde puzzels zijn leuk om te doen, maar advertenties! Elke 5-6 puzzelstukjes weer een advertentie! Ja, u heeft de mogelijkheid om de advertenties te verwijderen, maar is dit een eenmalige vergoeding of een maandelijkse vergoeding? En het voelt eerlijk gezegd geforceerd. Je hebt 3 opties. 1) Blijf het spel spelen en behandel de advertenties. 2) betaal $ 5,49 om de advertenties mogelijk maandelijks te verwijderen. 3) verwijder het spel allemaal samen en zoek iets nieuws om te spelen. Ik denk dat één advertentie aan het begin, één advertentie misschien 50% door de puzzel, en één advertentie aan het einde voldoende zou zijn
Goed maar niet geweldig
Gratis en minimale advertenties. Eén tussen elke puzzel, dus als je meer stukjes doet, zit je uren zonder advertenties. Afbeeldingen van hoge kwaliteit, met maximaal 450 stukjes, wat betekent dat het een geweldige app is voor alle leeftijden. De ENIGE reden dat ik 4 in plaats van 5 sterren heb gegeven, is omdat je niet zomaar een puzzel kunt spelen, je moet munten gebruiken. Je kunt munten verdienen door andere puzzels te spelen, en het is geen enorme belemmering, maar ik kan een situatie zien optreden waarin je geen gratis puzzels meer hebt en niet genoeg munten hebt om een nieuwe puzzel te kopen.
Ben er niet gek op.
Ik had geïnstalleerd werd gebombardeerd met advertenties je liet me een manier zien om advertenties over te slaan nog iets anders is het scrollen om nieuwe puzzels te vinden irritant, waarom zet je niet alle nieuwe puzzels die nog niet zijn opgelost bovenaan en ik vond een puzzel die kon het was niet gedaan, er ontbraken stukjes en extra hoeken. Ik zou je meer sterren geven totdat je het gerepareerd hebt
Te veel advertenties! Ik snap het, advertenties zijn nodig, en ik misgun dat niet, maar 3+ advertentie-onderbrekingen tijdens EEN legpuzzel zijn niet aan .... ja ervoor, ja erna, ja om meer levens te verdienen of wat dan ook, maar niet tijdens een puzzel! Verwijderd.....
Het spel is heel maar loopt enorm met de reclame soms doet hij het dagen niet
Moest verminderen van 5 sterren omdat na het upgraden van mijn telefoon de versie is veranderd en ik de weggegooide stukjes niet langer terug in het lint kan verwijderen wanneer ik het einde bereik en het aantal advertenties is echt vervelend! Zal een andere app moeten zoeken denk ik.
Het is goed dat de stukken gemakkelijk bewegen Ik hoef niet te vechten om ze te laten bewegen Ik kan het duidelijk zien dat het goed is
Ik verlang naar een beter landschap, je vraagt me om dit te beoordelen, goede god, ik heb maar één puzzel in elkaar gezet !!!! En het was zo lelijk van honden!!!! Yuk, ik hoop dat ik vannacht geen nachtmerries heb. Wacht tot een persoon minimaal 3 tot 5 puzzels in elkaar heeft gezet. Als ze gaan om de installatie ongedaan te maken, vraag hen dan waarom ze de installatie ongedaan maken. Probeer te repareren wat ze niet leuk vinden, luister goed, zodat je positieve verbeteringen kunt aanbrengen!!! Wees bereid om verbeteringen aan te brengen zodra u meer input krijgt. Je dringt veel te snel aan op een rating!!! Dork!!!
Ik heb net mijn eerste puzzel gemaakt en de verbinding werd twee keer verbroken. Ik laat het je weten zodra ik weet hoe ik deze app moet BEOORDELEN. Het is een tijdje geleden, maar ik heb op je app gespeeld en werd zo vaak onderbroken tijdens het maken van een foto dat ik je app zal verwijderen. Jammer, want je hebt een aantal echt mooie foto's, maar WAAAAY te veel advertenties.
Topspel
Puzzle - gioco di rompicapo Rompicapi gaa
Dus als je een stuk mist, moet je demonteren totdat je het ontbrekende stuk hebt gevonden. Dus alles hangt af van iemands perspectief!
Vrijwel onspeelbaar vanwege het aantal advertenties.
Geweldige puzzels maar veel te veel advertenties!
Ik hou echt van deze puzzels. Ik krijg echter een puzzel half af en kom er alleen op terug om te ontdekken dat alleen de rand af is en ik moet staren. Zeer ontmoedigend. Er is iets veranderd omdat dat niet gebeurde toen ik voor het eerst begon met spelen.
Fijn en ontspannend, de puzzel met 36 stukken is ook geschikt voor kinderen (zoon van 8 speelt het hier)
Ik hou al jaren van dit spel, maar nu is het bijna onspeelbaar. Het bevriest constant. Je moet de app sluiten en opnieuw openen, en kort daarna, nog een bevriezing.
Mooie puzzels
Ik speel deze app al meer dan een jaar. Ik vind de updates echt niet leuk. Ik mis de kleine schuifbalk aan de onderkant met de retourstukken, en je kunt geen stukjes buiten de puzzelomtrek plaatsen. Ik zal blijven spelen, maar ik wou dat het de oude stijl was!
Die reclame zeer hinderlijk
Vreselijk voor een game die me zou moeten laten ontspannen. Ik wil niet dat 30 seconden-advertenties achter elkaar verschijnen
Pussel - jigsaw puzzles Tankenötter qqxf
Ik gebruik een Samsung S20 FE. Kan het scherm niet kleiner maken en naar boven verplaatsen. Het werkte met mijn Samsung S9
Moet er zelfs inkomen
Ik heb mijn recensie van dit spel laten vallen omdat er te veel advertenties zijn. Ik vond de advertenties eerst niet erg toen ze speelden na het voltooien van een puzzel, maar nu zijn er 3 of 4 TERWIJL je een puzzel maakt. Dit is ZEER irritant en maakt het invullen van een puzzel omslachtig. Als het doorgaat, kan ik de app verwijderen.