Post by grosorarlyemzuz on Feb 9, 2022 22:50:42 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse niveau op ▞▞▞
▞▞▞ War of Rafts: Crazy Sea Battle 2022 version ▞▞▞
Lort der virker ikke
Jeg elsker det virkelig, men annoncerer så mange, men jeg elsker stadig dette spil.
Så mange annoncer
Det har været bedre, der er fordele og ulemper det et meget sjovt spil, jeg downloadede det igen, og jeg spillede non stop, jeg købte pro-versionen uden annoncer, det var fantastisk, ulemperne er, at det var ligesom, når jeg fik chefen, var det slut. men det var et fantastisk spil
Alt hvad du vil have fra den annonce, ser du, når du spiller andre spil på øerne og angriber andre øer, bortset fra at dette ikke er multiplayer eller i det mindste føles det ikke som om det, der er mange annoncer, så medmindre du betaler for fjernelse, hvis du jeg vil ikke nyde det rigtig trist, fordi det er den slags spil, du gerne vil se, fordi det er den slags spil, der ville være sjovt bare at spille i timevis, fordi det er åndssvagt sjovt
Annoncer Annoncer Annoncer på alt efter hver kamp. Det vises, selvom du bare trykker på næste for at gå til næste kamp. Spillet har ingen forklaring på genstande, du får, og alt hvad du vil låse op, selvfølgelig flere annoncer. Forholdet mellem annoncer og afspilning er som 1:1, slet ikke sjovt. Jeg afinstallerede og gider ikke se endeløse annoncer
Okay spil. Det bliver ret hurtigt kedeligt. Ikke meget ved det. Spillet vil nogle gange også gå ned.
Der er intet at lave sejlads, sejlads samle folk og lande, og angribe andre... ingen opgradering ingen niveau op eller noget... så kedeligt
Behøver færre annoncer
Annoncer hver gang fase afsluttet
Fantastiske spil og det hele, men jeg ville ønske, at de ikke havde gjort det lidt haltende...
Ikke så dårligt...behov...måske større område og flere spillere.
Det er okay, hvis annoncerne er så mange, men jeg kan lide det og elsker itttt 😊😊😊
Good time killer meget vanedannende behøver ikke annoncen efter hvert niveau.
Jeg anbefaler det, da der er en tilføjelse til hvert niveau, hvilket betyder, at du ikke bliver stoppet midt i gameplayet, og det er også rigtig sjovt!
Det er fint, men mange annoncer, og når jeg sletter det, vises det stadig på min telefon
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, det er virkelig sjovt og underholdende, og der er kun små annoncer, derfor giver jeg dette fem stjerner
EN MASSE SJOV SKAL MULIGHED FOR AT VÆRE HURTIGERE. SPILLET HAR ÆNDRET DET ER HURTIGERE OG KRÆVER STØRRE pistoler.
Så dette er et ret sjovt og vanedannende spil. MEN 1.DER ER SÅ MANGE ANNONCER, så hver gang du afslutter et niveau, hvor du, efter at du har samlet mennesker og dele af dit skib, går og kæmper mod chefen, og hvis du vinder, kom du til næste niveau, lyder måske ikke dårligt, men efter de første 2 runder er du bare at vente på, at chefen spawner, hvilket tager omkring ti sekunder, og når du først har slået ham efter 20 SEKUNDER, afspilles en annonce, det, jeg tror, kunne være godt, er, hvis du har et ad 2 eller 3 niveau. ville hæve scoren, hvis den blev fastsat
download 666666666666 af Coraline Apps apk nyeste version 1.0 til Android-enheder. ... Android 4.4+ ... War of Rafts: Crazy Sea Battle APK
Dette spil er fantastisk og meget vanedannende, men der var lidt til meget tilføjelser og fejl som jeg ikke kan samle folk op er havet, så fix det og sænk tilføjelserne, og jeg giver det 5 stjerner
Spillet er sjovt, men for mange annoncer! Når en runde slutter, dukker en annonce op! Så venligst! Slet annoncer!
Det er et godt spil. 2 stjerner fordi du ikke kan spare.
Når du har klaret del 1 af et hvilket som helst niveau, vil du til sidst vinde, da du får mange soldater og brædder til at øge størrelsen på tømmerflåden! Det er ikke så meget interessant, og med niveauer mener jeg ikke forskellige forskellige, det er som om, når niveau 1 er ryddet, er niveau 2 det samme, men den eneste forskel er, at chefens magt øges en smule, intet andet!
Annoncerne generer ikke så meget i betragtning af, at der ikke er så mange, og den eneste grund til, at jeg udelader en stjerne, er fordi manglen på muligheder i spillet, men med det sagt er spillet fantastisk
Det er et godt spil, men hver gang jeg prøver at samle noget ved hjælp af en annonce, dukker annoncen ikke op...den bliver ved med at indlæse😐
Tvunget til at se annoncer efter alt, hvad du gør... nej tak
War of Rafts: бой на плотах Аркады cduw
Jeg forstår, hvor vigtige annoncer er. Sæt disse annoncer er latterlige. Alt i alt er det vildt fedt.
Utroligt langsom til at trække ting hen over havet - som at trække gennem mudder - smertefuldt - opgav - afinstalleret!
Spillet gik fra godt til forfærdeligt. Jeg var på lvl 146, og så holdt bossniveauerne op med at virke. Det fik mig til at nulstille totalerne, da det ikke løste mit problem, afinstallerede jeg og geninstallerede spillet for at finde ud af, at problemet stadig eksisterer, og jeg er tilbage til niveau 1.
Sjovt for mange annoncer!!
War of Rafts: Crazy Sea Battle Arcade oswj
Jeg synes, det skal være realistisk
Udvikler fik slettet min sidste anmeldelse. De er en total fidus. Jeg betalte for ingen annoncer og får stadig annoncer. Også alt det, jeg så videoer for at låse op, er låst igen bag annoncevideoer. Download ikke!
War of Rafts: Seeschlacht Arcade dvmq
Godt, men det kunne bruge noget arbejde med alle annoncerne mellem niveauerne, og at det bare er ret lavt
Cafe Panic: Masak masakan Simulasi nffe
Dette er en af de bedste AD'er i Play Store. Spillet kommer overhovedet ikke i vejen for AD'erne! Se, SPILLET varer kun omkring 15 eller 20 sekunder, så det vil ikke forstyrre ALLE dine annoncer! Så hvis du er en AD'er, lidt fyr, så vil du IKKE blive skuffet. Jeg er bare ikke så meget til AD's, så derfor kunne jeg kun give den 1 stjerne, men hey, hvis du elsker AD's, så Go For It! Hvad angår spildelen af det, kunne jeg virkelig godt lide det, men!??Siger det bare!
Dette er op i chatboksen Spil jeg kan lide dette spil andre spil Findes ikke i chatboksen